W portalu eUrząd mogą Państwo uzyskać dostęp do własnych danych ale również do danych osób prawnych i fizycznych, które Państwo reprezentują. Można również w ich imieniu realizować płatności. Jeżeli istnieje potrzeba dostępu do danych innych niż Państwa, należy w momencie rejestracji złożyć stosowne upoważnienie.
rejestracja na portalu eUrząd wymaga posiadania konta na platformie ePUAP. rejestracja ta nie jest trudna. Jest to czynność jednorazowa a uzyskane tym sposobem możliwości są coraz większe.
Do rejestracji konieczne jest uzyskanie tzw. profilu zaufanego lub posiadanie elektronicznego podpisu cyfrowego. Teraz można już wypełnić formularz wniosku o dostęp do rydułtowskiego e-Urzędu. I to już cała rejestracja.
Teraz trzeba tylko czekać na zarejestrowanie. Po około 7 dniach prześlemy informację o rejestracji i możliwości korzystania z naszej platformy e-usług.
Jeżeli nie posiadają Państwo jeszcze konta, a chcieliby zapoznać się z funkcjonowaniem systemu, należy zalogować się na koncie demonstracyjnym.
Klikając na hasło "ePUAP - Katalog spraw" (prawy, górny róg ekranu) przechodzimy na skróty do formularzy deklaracji.
Logowanie
Logowanie z wykorzystaniem konta login.gov.pl
Logowanie na koncie demonstracyjnym
Zaloguj się jako DEMOJeżeli masz już konto na platformie ePuap, to wypełnij i złóż "Wniosek o konto na platformie eUrząd" podpisując go podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym.
Złóż wniosek o konto e-UrządJeśli nie masz jeszcze konta na platformie ePUAP, to możesz założyć je tutaj.
Złóż wniosek o profil zaufanyPo zalogowaniu otrzymam dostęp do informacji o zobowiązaniach podatkowych i opłatach Państwa oraz osób fizycznych i prawnych, które Państwo reprezentują oraz możliwość elektronicznej realizacji płatności zobowiązań wobec Urzędu Miasta Rydułtowy.